Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Q&A

 Hej! Danes spet pišem novo objavo in odločila sem se, narediti Q&A (vi mi zastavite vprašanje, jaz odgovorim), da me bolje spoznate:) Hvala tistim, ki ste mi zastavili vprašanja, upam da vam bo objava všeč.  V komentarje pa zapišite, o čem naj pišem v prihodnje, ter kakšna se vam je zdela objava. Če želite lahko naredim tudi Q&A 2.del. Da ne boste zamudili mojih novih objav, pa se lahko kot "naročite" name in sicer v zgornjem levem kotu na 1.strani mojega bloga piše spremljevalci ter boste tako obveščeni o mojih objavah. Bila bi zelo vesela💙. No pa začnimo... 1. Zakaj si začela pisati blog? Zanimivo vprašanje...Vedno sem rada pisala in zato sem se odločila moja razmišljanja ter razne izkušnje deliti še z drugimi ;) 2. Koliko časa rabiš, da napišeš 1 objavo? Odvisno od objave...npr. za 50 idej kaj početi med dolgčasom sem potrebovala okoli 40 min. 3. Naj knjiga? Rada berem, vendar se ne bi mogla odločiti ravno za najljubšo knjigo, saj mi je veliko knjig zelo dobrih.

TESTIRANJE ZA KORONAVIRUS - MOJA IZKUŠNJA




Pozdravljeni nazaj!



Danes bom pisala o moji izkušnji testiranja s koronavirusom. Verjamem, da nekatere ta tema predvsem v tem času zelo zanima zato bom predstavila mojo izkušnjo s tem.
Upam da ti bo objava všeč, vesela pa bom tudi če mi pod komentar zapišeš o čem si želiš brati naslednjič:).

Prejšnji teden sem bila dokaj bolna in zaradi tega nisem smela v šolo. Po nekaj dnevih mi je učiteljica napisala da morajo dobiti potrdilo o tem, da nisem okužena.
Sprva se mi je ideja, da se bom šla testirati ni zdela slaba, saj bi lahko res izvedela če imam koronavirus.

coronavirus hero - Zveza svobodnih sindikatov Slovenije


Skratka, 1 uro preden bi morala v bolnišnico sem si na internetu pregledala vse slike, videe, (priporočam ti da tega ne počneš) prebrala veliko ljudi z izkušnjami, ki so se že testirali in bila sem čedalje bolj panična. Zakaj?
Te slike in vse kar sem videla so bili res grozni in povsod, kjer sem brala je pisalo da to grozno boli. Ponekod je pisalo tudi da ti gre ta "palčka" katero ti dajo v nos do možganov in da so nekateri to občutili. Nekje je pisalo tudi da so imeli občutek kot da bi dihali pod vodo.

What to expect if you're getting tested for COVID-19 | CTV News

Ker so me te zgodbe drugih zelo vznemirile, sem bila res zelo živčna, prepričana, da bo grozno.

Stala sem tam pred bolnišnico in čakala da me pokličejo.
Ko sem prišla do osebe, ki je testirala sem imela že solzne oči. Svetovala mi je naj se ne premikam, kar tudi jaz svetujem vam v take  primeru.
Vzela je tisto palčko in to ponovila v obeh nosnicah.
Niti ni bilo tako grozno😊, občutek imaš le malo pekoč in malo je neprijetno, vendar res ni grozno. Po 10 min te bo že nehalo peči in vse bo okej😊.

Torej, upam, da sem ti pomagala, če boš to mogoče tudi ti kdaj doživel/a in ne skrbi ker nič ti ne bo hudo:).

Upam, da ti je bila moja objava všeč. Pod komentar napiši o čem naj pišem v prihodnje in kakšna se ti je zdela moja objava.
Vesela bom tudi če mi v komentar napišeš svojo izkušnjo s testiranjem:).


Pozdrav,

Makeup obsedenka



Buy AVI Pin Badges with Multicolor '' Everything Will Be Okay ...












Komentarji

  1. Hvala da so z nami delila to izkusno! ☺

    OdgovoriIzbriši
  2. Hoj danes se grem testirat in me je blo ful strah hvala za to objavo, malo me je pomirila.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave