Prikazano

Q&A

 Hej!

Danes spet pišem novo objavo in odločila sem se, narediti Q&A (vi mi zastavite vprašanje, jaz odgovorim), da me bolje spoznate:)

Hvala tistim, ki ste mi zastavili vprašanja, upam da vam bo objava všeč. 

V komentarje pa zapišite, o čem naj pišem v prihodnje, ter kakšna se vam je zdela objava. Če želite lahko naredim tudi Q&A 2.del.

Da ne boste zamudili mojih novih objav, pa se lahko kot "naročite" name in sicer v zgornjem levem kotu na 1.strani mojega bloga piše spremljevalci ter boste tako obveščeni o mojih objavah. Bila bi zelo vesela💙.


No pa začnimo...

Q&A: Merchandising Beyond the Berry Patch with Cindy Jewell | www ...


1. Zakaj si začela pisati blog?

Zanimivo vprašanje...Vedno sem rada pisala in zato sem se odločila moja razmišljanja ter razne izkušnje deliti še z drugimi ;)


2. Koliko časa rabiš, da napišeš 1 objavo?

Odvisno od objave...npr. za 50 idej kaj početi med dolgčasom sem potrebovala okoli 40 min.


3. Naj knjiga?

Rada berem, vendar se ne bi mogla odločiti ravno za najljubšo knjigo, saj mi je veliko knjig zelo dobrih.Všeč so mi romance, kriminalke,...Ne maram pa ravno fantazijskih ipd.


4. Naj zvrst glasbe?

Pop, Hiphop.


5. Tvoji starši vedo, da pišeš blog? Če da, kako si jim povedala?

Da, vendar jih to ne zanima najbolj. Enostavno včasih rečem, da grem pisati blog in jim je čisto ok😊.


6. Tvoja naj barva?

Modra💙.


7. Kakšna misliš, da je primerna starost, da začneš pisati blog?

Sprva moraš vedeti, da je na spletu ogromno tudi "hejta" in to te ne sme odvrniti od tega, da pišeš naprej. Mislim, pa da ni važno, koliko si star, važno je, da pri tem uživaš in da drugi radi berejo tvoje objave in z njimi rada deliš zgodbe:).


8. Imaš raje šolanje na daljavo ali v šoli?

Šolanje v šoli.


9. Si kdaj razmišljala, da bi imela yt kanal?

Da, in sem ga tudi imela, vendar sem na koncu vse zbrisala...dolga zgodba...


10. Najljubša pijača?

Ledeni čaj, voda.


11. Si med temi počitnicami že bila na dopustu?

Ja :).


12. Imaš Tiktok?

Ja.


13. Mesto ali vas?

Vas, čeprav mi je tudi mesto zelo všeč.


14.  Ali imaš uhane? če ne, ali si jih želiš?

Nimam, vendar sem jih imela. Trenutno si jih ne želim, vendar mogoče pa se kdaj to razmišljanje še spremeni.


15. Winx ali Monster High?

Ko sem bila majhna sem bila velika oboževalka obeh hehe...Bolj pa bi izbrala Monster High.


16. Vrsta punce, ki te najbolj opiše (Soft, VSCO, E-girl...)

Soft girl.


17. Koliko je ura, ko pišeš objavo?

Zanimivo vprašanje in sicer 17.14.


18. Kako si?

Vredu, sicer bi lahko bilo bolje ;).


19. Najljubši kos oblačila?

Kratka majica oz.dolga.


20. Naj kos makeupa?

Šminka/senčke.


Upam, da vam je bila objava všeč in da ste v njej izvedeli kaj novega o meni😀.


Omenila pa bi še nekaj oseb, ki so želele biti omenjene:

-Kookie

- Enya

- I love book


Komentirajte in se beremo v naslednji objavi😁. 



Makeup obsedenka  
































Komentarji

  1. Usec mi je! Super objava.
    Lahko bi naredila objavo zanimiva dejstva ali pa katere youtuberje spremljas

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave