Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Q&A

 Hej! Danes spet pišem novo objavo in odločila sem se, narediti Q&A (vi mi zastavite vprašanje, jaz odgovorim), da me bolje spoznate:) Hvala tistim, ki ste mi zastavili vprašanja, upam da vam bo objava všeč.  V komentarje pa zapišite, o čem naj pišem v prihodnje, ter kakšna se vam je zdela objava. Če želite lahko naredim tudi Q&A 2.del. Da ne boste zamudili mojih novih objav, pa se lahko kot "naročite" name in sicer v zgornjem levem kotu na 1.strani mojega bloga piše spremljevalci ter boste tako obveščeni o mojih objavah. Bila bi zelo vesela💙. No pa začnimo... 1. Zakaj si začela pisati blog? Zanimivo vprašanje...Vedno sem rada pisala in zato sem se odločila moja razmišljanja ter razne izkušnje deliti še z drugimi ;) 2. Koliko časa rabiš, da napišeš 1 objavo? Odvisno od objave...npr. za 50 idej kaj početi med dolgčasom sem potrebovala okoli 40 min. 3. Naj knjiga? Rada berem, vendar se ne bi mogla odločiti ravno za najljubšo knjigo, saj mi je veliko knjig zelo dobrih.

50 IDEJ-KAJ POČETI MED DOLGČASOM

Hej!

Danes pišem novo objavo in sicer ste mi predlagali, naj pišem o tem kaj početi med dolgčasom.
Verjamem, da je zdaj, sploh med poletnimi počitnicami marsikomu dolgčas in upam, da vam bo ta objava v korist :). 


Če imate kakšen predlog o čem naj pišem v prihodnje, mi lahko napišete v komentar.😉

No pa začnimo...

Kaj početi ko ti je dolgčas?

1. Pojdi na bližnji hrib
2. Pojdi okoli bližnjega jezera (Blejsko, Bohinjsko,...odvisno v katerem kraju živiš)
3. Pojdi v Woop (zabaven trampolin park v Ljubljani)
4. V bližnje večje mesto npr. v "šoping"
5. Nabiraj kostanj (jesen) oz. druge plodove ter si to lahko pripraviš kot zdrav obrok
6. Pojdi rolat (lahko sam/a, še bolje pa v družbi prijateljev)
7. Napiši si seznam stvari, ki jih potrebuješ za na morje (ko boš rabil/a pakirati ti bo veliko lažje)
8. Pojdi v kopališče se kopat
9. Svojemu hišnemu ljubljenčku naredi instagram (Zabavno bo, mogoče s tem zasloviš, hehe)
10. Pojdi na karting
11.  Uči se neke enostavne snovi za naslednje šol. leto (npr. periodni sistem, angleški glagoli,...)
12. Beri knjige
13. S prijatelji pojdi v kino
14. Kupi si kakšna nova oblačila
15. Bodi cel dan v nekem mestu in tam obišči različne kotičke in stvari
16. Izziv za čez dan: cel dan jej samo hrano npr, roza barve
17. Delaj razne vaje za telo, koristilo ti bo :)
18. Razmišljaj o poklicu in kam bi šel v srednjo šolo
19. Cel dan si sam/a kuhaj (eni to zagotovo počnete, drugim pa naj bo to kot preizkušnja)
20. Poizkusi si kakšno jed, ki je še nisi jedel/la
21. Pojdi na bowling
22. Pojdi prespat k prijateljici
23. S prijateljico prespi v šotoru (lahko spita tudi na kakšnem polju, da bo bolj zanimivo)
24. Kolesari
25. Izziv za čez dan: Instagram sledilci odločajo o mojem dnevu
26. Izmisli si koreografijo in jo nato pokaži staršem
27. Organiziraj plesno tekmovanje
28. Organiziraj domačo zabavo
29. Prespi na trampolinu
30. Izziv: Cel dan piši in govori knjižno
31. Izziv: Napiši 50 zvezdnikom in glej, če ti odgovorijo
32. Izziv: Dan preživi brez uporabe telefona, računalnika, tv-ja
33. Glej Netflix, Popcorn time
34. Staršem operi avto (zagotovo bodo veseli :)
35. Družini skuhaj kosilo
36. Posesaj sobo
37. Snemaj tiktoke
38. Naredi sladico po kosilu
39. Kupi stvari iz kakšne spletne strani (Wish, About You...)
40. Naredi slime oz. sluz
41. Posnemi videospot na neko glasbo
42. Poskušaj slediti kakemu makeup totorialu (enega najdeš že na mojem blogu)
43. Naredi svoj sladoled
44. Organiziraj piknik
45. Ovij zvezke za naslednje šolsko leto
46. Naredi si svoj leksikon (zelo zanimiva knjiga vprašanji, ki jo daš prijateljem, da jo izpolnijo)
47. Pojdi teč
48. Nariši portret (kakega slavnega ali družinskega člana...)
49. Beri revije (Pil, Cool, Suzy,...)
50. Naredi si drugačen stil svoje pričeske (skodraš, zlikaš lase...)

Not Boring Tweets on Twitter: "I hate the part of the morning ...


Dodajam vam še video, v katerem najdete še druge zanimive ideje: https://www.youtube.com/watch?v=yDHBjjl5o6U&t=5s


Upam, da ti bo kakšna ideja prišla prav in ti je objava všeč.
Spodaj komentiraj kakšna se ti zdi objava in če si kaj poskusila, kar sem napisala in kako se ti je obneslo. 

Komentirajte o čem naj pišem v prihodnje😙


Pozdrav


Makeup obsedenka




Komentarji

  1. Hoj! Objava mi je zelo vsec
    Me je pa presenetil link do youtube videa.
    Kanal mi je bil tako vsec da sem se narocila.
    Bi lahko pod vsako objavo pustila link od kaksnega videa?
    Naslednja objava bi lahko bila katere youtuberje ti spremljas ali so ti vsec.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. zelooo dobra objava, hvala prav mi bo prišla,
    d123

    OdgovoriIzbriši
  3. Ola!
    Za tvoj Q&A imam sledeča vprašanja:
    1.) Naj knjiga?
    2.) Naj pesem?
    3.) Naj zvrst glasbe?
    4.) Naj skupina?
    5.) Naj pevec?
    6.) Naj pevka?
    7.) Tvoji starši vedo da pišeš blog?
    8.) Če da kako si jim to povedala?
    9.) Koliko ogledov imaš povprečno na dan?
    10.) Naj film?
    To je to... Hvala za odgovore.
    Lepo bodi
    Zelie

    OdgovoriIzbriši
  4. Ola!
    Za tvoj Q&A imam sledeča vprašanja:
    1.) Naj knjiga?
    2.) Naj pesem?
    3.) Naj zvrst glasbe?
    4.) Naj skupina?
    5.) Naj pevec?
    6.) Naj pevka?
    7.) Tvoji starši vedo da pišeš blog?
    8.) Če da kako si jim to povedala?
    9.) Koliko ogledov imaš povprečno na dan?
    10.) Naj film?
    To je to... Hvala za odgovore.
    Lepo bodi
    Zelie

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave