Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Q&A

 Hej! Danes spet pišem novo objavo in odločila sem se, narediti Q&A (vi mi zastavite vprašanje, jaz odgovorim), da me bolje spoznate:) Hvala tistim, ki ste mi zastavili vprašanja, upam da vam bo objava všeč.  V komentarje pa zapišite, o čem naj pišem v prihodnje, ter kakšna se vam je zdela objava. Če želite lahko naredim tudi Q&A 2.del. Da ne boste zamudili mojih novih objav, pa se lahko kot "naročite" name in sicer v zgornjem levem kotu na 1.strani mojega bloga piše spremljevalci ter boste tako obveščeni o mojih objavah. Bila bi zelo vesela💙. No pa začnimo... 1. Zakaj si začela pisati blog? Zanimivo vprašanje...Vedno sem rada pisala in zato sem se odločila moja razmišljanja ter razne izkušnje deliti še z drugimi ;) 2. Koliko časa rabiš, da napišeš 1 objavo? Odvisno od objave...npr. za 50 idej kaj početi med dolgčasom sem potrebovala okoli 40 min. 3. Naj knjiga? Rada berem, vendar se ne bi mogla odločiti ravno za najljubšo knjigo, saj mi je veliko knjig zelo dobrih.

NEE, BLIŽA SE ŠOLA!

Hej hej kako ste kaj? Dolgo nisem bila aktivna in to je znak da je bilo moje poletje na polno zasedeno in res the  best. Kaj pa si ti počel/a med poletjem?

Kmalu se bo začel pouk in že imate napovedana spraševanja,teste,referate,...ja...kaj čes...tudi meni to ni najbolj všeč.Sama grem v 8. razred in me že zelo skrbi kako bo z ocenami,vendar...Znati se moraš tudi sprostiti.☺️

V tokratni objavi pišem o nasvetih kako ti bo lažje v šolskih klopeh in kako izboljšati učni uspeh.



1.Vedno zajtrkuj!-sami mi je šel ta stavek vedno na živce saj enostavno zjutraj nisem mogla jesti.Potem pa se je to spremenilo namreč neki dan smo imeli 1. uro telovadbo, (sem zelo suhe postave in enostavno nimam energije)zjutraj kot običajno nisem jedla.Pri telovadbi smo tekli.Naenkrat se mi je začelo pred očmi megliti in...padla sem v nezavest.H sreči je moja sošolka takoj poklicala učiteljico in mi ni bilo nič resnega. Zajtrk je pomemben in zapomni si to...Saj veš kaj pravijo: Zajtrkuj kot kralj,kosi kot plemič,večerjaj kot kmet:)


2.Spat hodi pravočasno!-Koncentracija je pomembna.Da si boš v šoli lahko že pri uri zapomnila večino stvari moraš poslušati učitelja.Če boš šla prepozno spat se boš snov težje zapomnila in ne boš imela volje poslušati učitelja.

Rezultat iskanja slik za ure za spanje otroci tabela

3.Uči se sproti!-verjamem da se ti ta stavek zdi "glup", vendar ni.Če boš šolsko snov ki ste jo vzeli pri pouku doma le ponovila (vsak predmet 10 min) boš naslednji dan pol snovi že znal/a in se ti bo za test treba bolj malo učiti.Verjemi-učenje sproti dela čudeže.



In to je to...Če želiš da napišem part 2. napiši v komentar:)
Upam da sem ti saj malo pomagala da se boš v šoli bolje znašel/la.

V komentar napiši tudi kaj si želiš brati v naslednjem blogu in kaj naj popravim.






lp,tvoja makeup obsedenka

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave