Preskoči na glavno vsebino

Prikazano

Q&A

 Hej! Danes spet pišem novo objavo in odločila sem se, narediti Q&A (vi mi zastavite vprašanje, jaz odgovorim), da me bolje spoznate:) Hvala tistim, ki ste mi zastavili vprašanja, upam da vam bo objava všeč.  V komentarje pa zapišite, o čem naj pišem v prihodnje, ter kakšna se vam je zdela objava. Če želite lahko naredim tudi Q&A 2.del. Da ne boste zamudili mojih novih objav, pa se lahko kot "naročite" name in sicer v zgornjem levem kotu na 1.strani mojega bloga piše spremljevalci ter boste tako obveščeni o mojih objavah. Bila bi zelo vesela💙. No pa začnimo... 1. Zakaj si začela pisati blog? Zanimivo vprašanje...Vedno sem rada pisala in zato sem se odločila moja razmišljanja ter razne izkušnje deliti še z drugimi ;) 2. Koliko časa rabiš, da napišeš 1 objavo? Odvisno od objave...npr. za 50 idej kaj početi med dolgčasom sem potrebovala okoli 40 min. 3. Naj knjiga? Rada berem, vendar se ne bi mogla odločiti ravno za najljubšo knjigo, saj mi je veliko knjig zelo dobrih.

NEE, BLIŽA SE ŠOLA (2.del)

Hej Hej kako ste? 

Videla sem da ste za mojo prejšnjo objavo pokazali kar veliko zanimanja zato danes pišem part. 2 oziroma 2.del (če želiš da napišem tretji del napiši v komentar).

Danes spet pišem o stvareh, ki ti bodo definitivno v šoli prav prišle-kako se organizirati in izboljšati svoj učni uspeh :)

No pa kar začnimo:)


1.AKTIVNO SODELUJ PRI POUKU IN POSLUŠAJ RAZLAGO!-Tudi če si bolj tiha oseba in se pri pouku ne izpostavljaš preveč ti ne bo škodilo če kdaj pa kdaj večkrat dvigneš roko-tudi če se zmotiš, ni problema-iz napak se učimo.Ko bo učitelj/ica videl/a da sodeluješ te bo imela "boljše zapisano" kot pa da tam tičiš v kotu in gledaš v tla, čeprav poznaš pravi odgovor.Kar pogumno:).


2.IMEJ UREJENE ZVEZKE!
če ti bodo tvoji zvezki všeč jih boš z večjim veseljem odpirala in odpirala-tako se boš lažje učila in učenje ne bo več taka muka.Zvezki naj bodo podpisani,zaviti s ovitki  in tebi všečih barv.
Povezana slika         
 3.SESTAVI SI TEST!-medtem ko se učiš si na list papirja zapisuj vprašanja ki jih ne znaš-po učenju reši test (v njem naj bo tudi kriterij ki si ga določiš) in preveri koliko znaš-tega ki še ne znaš moraš ponoviti še enkrat.



4.JEJ ZDRAVO!-to naj ne bo le pripoved s katero ti težijo starši.Dejansko deluje.Če še boš pred učenjem nažirala s sladkarijami boš imela slabšo koncentracijo.Če boš jedel/la zdravo se bo to definitivno odražalo na miselnih sposobnostih:)


Rezultat iskanja slik za zdrava hrana za učenje


Upam da vem ti s temi nasveti saj malo pomagala za lažji pričetek šolskega leta:)Če želiš 3.del napiši v komentar.

-v komentar pa napiši tudi o čem naj pišem vnaprej☺️.





Lp, tvoja makeup obsedenka

Komentarji

  1. Ja vesela bi bila tretjega dela eno objavo pa bi lahko posvetila knjigam in kaj poceti med dolgcasom. 😉

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave